قلم کوچک من

باز هم سلام .

امروز روز خیلی خوبی بود .

از صبح تا همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم با آویسا هستم . فردا امتحان ریاضی داریم ، آمده به خانه ما تا باهم کار کنیم.

وبلاگم رو بهش نشون دادم ، خیلی خوشش اومد ولی از تعداد نظراتم ناراضی بود .

تو مدرسه کلی گفتیم و خندیدیم . مامانش اجازه داد بیاد پیشم . ما هم با خواهرم کلی ریاضی کار کردیم .

جفتمون خوب یاد گرفتیم ، آماده آماده ایم.

بعد با هم کتاب زبانمان را حل کردیم .

الان هم دارد سر من بیچاره قر قر میکند که چرا دارم مطلب مینویسم ، او دوست دارد عکس هایم را ببیند، اما من دوست دارم الان مطلب بنویسم .

نوشتن را دوست دارم.

با اینکه دارد مطالبم را مو به مو میخواند باز هم قر میزند .

با اون چشمای سبزش هی زل میزنه به من و قر میزنه.

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نجاتم بده.                                                                      :(


خوشبختانه قر زدن را تمام کرد.

اما شروع کرد به خاطره تعریف کردن.

آویسا:       عـــــــــــــه بسه دیگه لطفا.

بعدش هم هر هر خندید.

                             آویسا :هههههههههههههههههههههه

من گفتم: هههههه وووو

                            آویسا : هههههههههههههههههه اند





فعلا بای بای ......................






















                                                             :)



  • خانوم کوچیک

نظرات  (۱)

چه روز خوبی داشتی عزیزم امیدوارم باز هم از این روزهای خوب برات تکرار بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی