قلم کوچک من


سلام

امروز خیلی خوب بود . خیلی هم خوشحالم چون امتحاناتم رو عالی دادم .

امروز بهترین روز هفته ست چون روز آخر امتحانات بود . از حالا تا شنبه از دست درسام راحتم.

پسر عموم بهم قول داده که اگه معدلم 20 شه اسمم رو مینویسه بهترین باشگاه والیبال .

آخه من عاشق والیبالم و بازیم خیلی خوبه و همه میدونن که من والیبال رو دوست دارم.

پارسال تو بهترین تیم مدرسه بودم.

دفاع  و سرعتی زنشون من بودم ؛ البته همه جای زمین میتونم بایستام ولی توی این دو جا حرفه ای و تکنیکی کار میکنم.

البته قد خیلی بلندی ندارم ولی از اونجا که خیلی شیطونم و بپر بپر زیاد میکنم ؛ قدرت دستام و ارتفاع پرشم خیلی بالاست .


برام دعا کنین که معدلم  20 شه .


برام دعا کنین که معدلم  20 شه .


برام دعا کنین که معدلم  20 شه .


برام دعا کنین که معدلم  20 شه .



لطفاً

                                              

                                                                    :)  :)  :)



  • خانوم کوچیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی